0

Conferința targetare și campanii eficiente

Joia aceasta ne vedem la Conferința “Targetare și Campanii Eficiente”, la Premier Palace Hotel & Spa, București. Este organizată de PR2Advertising.ro cu scopul de pune în legătură reprezentanți ai companiilor sau specialiști cu tot ceea inseamna advertising, PR, promovare și marketing. Selecția de speakeri va oferi o experiență din domenii diferite:

Alina Minu – account manager Pastel

Tema: Campanii eficiente, dar cu sens

Alina Minu lucreaza in cadrul companiei pastel din anul 2017 ca account manager si o experienta in domeniile precum comunicare, relatii publice, strategie si PR.

Raluca Radu – country manager Answear Romania

O femeie de afaceri de succes care are o experienta vasta in industria marketingului online si in e-commerce. In prezent Raluca Radu reprezinta compania Answear Romania in calitate de Country Manager, dar este si fondatoarea companiei MTH Digital.

Radu Ciofu – cofondator SEOmark.ro

Tema: Tendinte in marketing online pentru 2019

Cofondator SEOmark.ro si business manager, Radu Ciofu are o experienta considerabila in business si promovare online, fiind la baza economist. SEOmark.ro este o companie specializata in promovare online si furnizare de servicii si cursuri de marketing online.

Andreea Coman – avocat Savescu & Asociatii Litigators

Tema: Normele GDPR aduc schimbari si in ceea ce priveste promovarea. Conformarea business-ului la cerintele GDPR

Redactor sef la Revistei Romane de Protectia Datelor, dar si avocat in cadrul cabinetului de avocatura Savescu si Asociatii. Andreea Coman practica in prezent dreptul penal si protectia datelor, iar pe langa acest lucru are publicate mai multe materiale legate de protectia datelor.

Iulian Nitulescu – CEO INVOX

Tema: Cum masuram conversiile offline din campaniile online?

Iulian Nitulescu este cofondator si CEO al companiei INVOX Call Tracking din anul 2015. Are o vasta experienta in industria publicitatii si a marketingului si este specializat in managementul marketingului, in vanzari si in negociere.

Anca Toma – digital marketing manager MTH

Tema: A new user and a recurring customer walk into your website. Cum te pregatesti strategic pentru fiecare buyer persona care iti descopera business-ul

Un digital marketing care este pasionat de e-commerce, jurnalism, redactare de continut si design, lucreaza in cadrul companiei MTH Digital din anul 2017. A inceput in aceasta companie prin functia de Social Media & Content Marketing Manager, iar de anul acesta ocupa pozitia de Digital Marketing Manager.


Hai să ne vedem la conferința Targetare și Campanii Eficiente unde se va vorbi despre promovarea eficientă, conform noilor normle GDPR. Te poate ajuta dacă ai un business sau doar o idee deocamdată, să știi care sunt pașii pentru o super promovare.

Te poți înscrie la conferința de pe 8 noiembrie chiar pe pagina conferintei.

Evenimentul este sustinut de sponsorii: Answear, Savescu & Asociatii, SEOmark.ro si de partenerii media: Acasa.ro, Afaceri si leadership feminin, Business24, Comunicatedepresa.ro, LivePR, Portal Management, Woman2Woman.ro, Profitinfo.ro, RisCo, Ziare.com.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.