0

Super Bowl 2018 – Justin Timberlake & reclame

Super Bowl e un eveniment de referință în primul rând în lumea sportului că doar acesta este scopul pentru care se organizează, dar aproape în aceeași măsură pentru universurile muzical și de advertising.

Evenimentul reprezintă încă un exemplu de felul în care America este soft power pentru tot restul lumii. Super Bowl e cunoscut de toată planeta și așteptată de sute de mii de oameni din afara S.U.A. Urmează o concentrare a video-urilor de pe această temă, începând cu Justin Timberlake și terminând cu câteva reclame.

Pentru industria muzicală, artistul ce va avea show-ul din pauza de la Super Bowl a tras răvașul norocos, alături de o mare provocare. Justin Timberlake a avut un spectacol complex, cu cele mai bune piese ale lui și coregrafie pe tot parcursul celor 13 minute. L-am urmărit pe Instagram și se pregătește de zile bune pentru asta, în timp ce își lansează și noul album, Man of the Woods. El a purtat Nike Air Jordan 3 JTH, făcuți împreună cu Tinker Hatfield, designer de la Nike. (informație de la Filip Vlăsceanu, care știe tot despre sneakers).

Jimmy Fallon a apărut la începutul momentului, cu o doză de Pepsi pe o siglă imensă Pepsi, având în vedere că el și Justin sunt buni prieteni. Bineînțeles că după a fost invitat și în emisiunea The Tonight Show Starring Jimmy Fallon unde a explicat și din ce motiv a făcut un tribut pentru Prince. A fost un moment discutat pe interneți deoarece Prince nu ar fi fost de acord cu hologramele, însă Timberlake a susținut că îl consideră cel mai bun muzician, plus că Minnesota este statul în care s-a născut.

Unii spun că nu a fost la nivelul show-urilor din pauza de la Super Bowl, precum ce au făcut Lady Gaga sau Katy Perry (cu tot cu isteria rechinului din stânga), însă a fost unul complex, care chiar a furat toate privirile. A fost autentic Justin Timberlake tot momentul, cu noul stil al noului album. Din câte a spus în emisiune, concertele lui au un concept genial ce urmează a fi în aplicare.

Cine mă însoțește la concertul lui atunci când va veni în Europa?

 

Super Bowl e un eveniment de referință și pentru lumea advertisingului datorită expunerii ridicate pe care o oferă. Astfel, agențiile de publicitate și companiile se luptă să realizeze cea mai bună reclamă din acel an. Cu umila mea expertiză, declar această reclamă de la Tide ca fiind cea mai inteligent realizată reclamă a acestui an prin faptul că a făcut mișto, mai mult sau mai puțin subtil, de alte reclame. Iar lovitura de grație este dată prin replica: „Does this make every Super Bowl ad a Tide ad?”.

Îmi mai place ideea de Lip Sync din reclama de la Doritos și subtilitatea asupra graniței cu Mexic din cea de la Avocados from Mexico.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.